Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 425 ggr
[LillyJake]
10/13/14, 6:39 PM

Toalådor sökes

Jag skulle gärna vilja köpa toalådor till vår lilla tjej om det är någon som vill bli av med sina? :)
Gärna sådana som går att sätta i hörn! Har kollat runt i det lilla samhälle jag bor i, men hittar endast stora som kostar 150 kr st, och jag tycker det känns lite dyrt för en trekant i plast :P

Annons:
FerretCrow
10/13/14, 6:41 PM
#1

Har ni sådanna till henne nu? Jag har lärt mig genom åren att illrarna dissar dom när dom växer från valp till vuxen så dom ej får plats i hela lådan =(

Madde
10/13/14, 7:36 PM
#2

Jag har massa bajslådor till övers. Har säkert en 12 st. Fråga mig inte hur man kan samla på så många med totalt 7 illrar under 9 års tid. 🤪

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

FerretCrow
10/13/14, 8:13 PM
#3

#2 Äh det är lite som transportburar. dom kan man oxå ha alldeles för många av =) Fast nja min sambo tycker jag har för många men enligt mig själv vill jag ha fler =P

Madde
10/13/14, 9:32 PM
#4

#3: Jag har hamstrat inser jag nu när jag hittar bajslådor till höger och vänster som jag inte ens visste om att jag hade.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

FerretCrow
10/13/14, 9:45 PM
#5

#4 hihi

[LillyJake]
10/14/14, 6:55 AM
#6

Madde: Skulle det gå att skicka lådor tror du? Och vad skulle du vilja ha för dem?
Just nu har vi en trekant och en stor till katt, samt tidningar. Men vill gärna ha mer, kanske inte just trekanter om hon inte kommer gå på dem. Men gärna vanliga fast i en lite mindre storlek. Den vi har nu är ju samma som till mina katter, och där får ju två stooora katter plats i samtidigt. 
Känner att det är väldigt svårt att placera dem i lgh där hon väljer att hon vill bajsa.

Annons:
Madde
10/14/14, 7:28 AM
#7

Jag kan kolla och skicka bilder på fredag. Åker bort på konferens i 3 dagar nu. Men då fort jag är hemma så skickar jag bilder till dig. 😀

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

FerretCrow
10/14/14, 8:28 AM
vegosessa
10/14/14, 10:10 AM
#9

#8 Dessa ska jag köpa och har hört gott om!

illernettan
10/14/14, 10:39 AM
#10

#8 Kan bara instämma. Dom är jättebra….säger som dom andra, skitlådor kan man aldrig få för mycket av. Det är tur att jag har skjulet som jag kan fylla 😃

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

FerretCrow
10/14/14, 10:45 AM
#11

Ja Ikeas lådor kan man även med gott samvete kasta oxå efter ett tag och köpa nya utan att bli ruinerad. lägger hellre pengarna på roligare saker =)

[LillyJake]
10/14/14, 11:07 AM
#12

Hmm ska kolla på dessa med då! men är de inte för höga i kanten?

FerretCrow
10/14/14, 1:23 PM
#13

#12 nej absolut inte. jag har vissa illrar som till och med föredrar lådor med ännu högre kant

Annons:
Upp till toppen
Annons: