Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 529 ggr
[Sammymyheart]
2014-09-22 12:05

Två illrar omplaceras till kärleksfullt hem!

Hej!

Nu tar jag det tunga och jobbiga beslutet och låter mina två illrar få komma till ett annat kärleksfullt hem där dom kan få mkt omsorg och tid, då jag tyvärr inte har den tiden. Det är en hona och en hane som är ca 4år och chip kastrerade, Dom har sommarsvans och då är dom nakna på svansen men pälsen växer ut. Dom är ej 100% på lådan så det får den nya ägaren träna på. Ett plus är att dom får flytta till samma hem men inget krav! och att man har läst på lite om iller innan är också ett + Illrarna kan ge tjuvnyp då och då det som följer med illrarna är en tunnel, foder, foder tuna, lite leksaker och deras koppel samt en filt som dom gillar. Pris för illrarna och grejorna är 2000:- då jag vill att illrarna ska få komma till ett hem där dom får stanna livet ut så dom inte omplaceras p.g.r Allergi,tid osv. Därför ska den nya ägaren ha illervana! Illrarna bor idags läget med katter och hundar och det går sådär.

Pastell - Hona
Viltfärgad - Hane

Hör gärna av er om ni vill ha mer information eller ha flera bilder!
Illrarna finns i Harbo utanför Uppsala.

Skicka ett mejl till min_katt_snuttan@hotmail.com så skickar jag mer fakta och även bilder på illrarna.

Annons:
FerretCrow
2014-09-22 12:14
#1

Varför ännu en ny tråd? och nu har du höjt och sänkt priserna om vartannat

[Sammymyheart]
2014-09-22 12:17
#2

för att jag inte får till bilderna…… Ja vill ej ha oseriösa svar därmed tar jag 2000:- för dom.

FerretCrow
2014-09-22 12:28
#3

då bör du återigen ändra då du har helt annat pris på din blocket annons

JossanH
2014-09-22 16:15
#4

Ja du får nog lova att ändra så att priserna stämmer överens. Och bilder har du ju i den länkade annonsen i den andra tråden.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: