Annons:
Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 1668 ggr
Sevendays
2014-09-09 17:50

Intressekoll fotostenar :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag gör fotostenar lite då och då när tiden tillåter :) Har gjort en på min ena iller (änglailler) i veckan och jag tänkte om det finns intresse för mina fotostenar :) Stenarna är 21 x 15 x 4 cm, målade med personligt foto. Väldigt fina och stabila. 1 sten kostar 150:- och om man samtidigt beställer fler kostar de därefter 100:-/st. Frakten ligger på 74-99:- beroende på hur många stenar. Skriv gärna i kommentarsfältet om intresset finns :) Mvh Fia

Annons:
Saffran0Spice
2014-09-09 17:58
#1

Kan mycket väl tänka mig sådana stenar!
Har dock inga illrar =P

Fialialej
2014-09-09 18:09
#2

Jättefina! Vart bor du nånstans (tänker om man kan hämta stenarna och slippa frakten). Hur går det till rent praktiskt, skickar man ett foto till dig bara? Hur lång tid tar det ungefär att beställa? :)

"På natten är alla katter svarta"

Sevendays
2014-09-09 18:09
#3

Saffran0Spice, det har inte jag heller längre, jag ville bara föreviga dem :) Mestadels som jag gör är på familjemedlemmar, barn osv :) Som på fotona, min dotter :)

Saffran0Spice
2014-09-09 18:11
#4

#3 Ok - ja de är super snygga!
Om du vill får du gärna PMa hur du gör dem 😉

Sevendays
2014-09-09 18:19
#5

#2 Tack så jättemycket! Det finns stenar ute på min blogg www.madebyfia.com eller fler mer uppdaterade inlägg på instagram: Sofia Exner heter jag där. Det e bra att kika på bloggen eller på instagram för att se hur stenarna kan se ut :) Jag bor i Borås. Det enda man behöver göra är att bifoga ett foto i ett mail och maila till madebyfia@gmail.com och skriv då även om och vilken text som önskas på stenen :)

4# Tack så mkt!! :)

Upp till toppen
Annons: