Annons:
Etikettallmänt-om-iller
Läst 651 ggr
Mormorsruta
2014-08-28 06:34

Träffa iller i Växjö med omnejd (stor omnejd OK)

Hej illerägare! Jag undrar om det finns möjlighet att träffa illrar för någon som jag som är intresserad av en ny slags familjemedlem och inte har några erfarenheter bortom text? Jag finns i Växjö men har bil och har inget emot att köra kors och tvärs över södra halvan av Sverige, det gör jag ibland ändå för att besöka släkt och vänner och spana fåglar. Hör gärna av er! Här eller på mail. Hälsningar Annica annica3.23@gmail.com

Annons:
illernettan
2014-08-28 07:51
#1

Du är välkommen hit och träffa mina gulliganer om du vill. Vi finns strax utanför Skövde och har fågelsjön Östen precis utanför.

Gulligan-gänget består av Pazi, Tulo, Chevy, Zpirulina, Seraphina, LilleMann, Elvira och Chucky.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Mormorsruta
2014-08-28 21:18
#2

Tack, jag kommer jättegärna till Skövde på besök! Jag har plöjt Zpirulinas valptråd, du har hemskt fina djur. Bara tala om när det passar. Jag har oregelbundnet schema, så jag har även ledigt i veckorna ibland, om det är bättre än helger.Jag tar med kikaren och kängorna så kan jag göra mig en heldag däruppe, jag är lättroad på det viset:-) Hoppas vi ses snart! //Annica

illernettan
2014-08-29 08:35
#3

Själv är jag hemma på dagarna och kan lätt styra om, om det skulle krocka. Så det är lättare att du bestämmer när det passar dig. Vad roligt att du tycker om mina djur, själv är jag barnsligt stolt över hela gänget.

Bestäm du en dag som passar dig, så ses vi, Anette

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Artifex
2014-08-29 11:30
#4

Hej! Vi ska till Växjö station idag vid 4 och lämna av oss en av våra illrar till en ny ägare och vår iller vi tänkt behålla ska även hänga med så hon får säga hejdå till sin kompis, om det låter intressant för dig så kan du hälsa på dom:)

Mormorsruta
2014-08-30 09:15
#5

illernettan: Om det inte är för kort framförhållning är jag ledig på måndag. Skulle det funka? Artifex: Aha, det hade ju varit kul att träffa er hela bunten, tyvärr jobbade jag. Men tack ändå och hoppas Rufus får det kanon i sitt nya hem! Har jag tur kanske jag stöter på honom ändå någon gång, man vet ju aldrig!

illernettan
2014-08-30 09:17
#6

#5 Inga problem, jag är hemma. Skickar adress och vidare info via pm :-)

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Annons:
Artifex
2014-08-30 14:15
#7

Bor i värnamo med min iller om du skulle vilja hälsa på:)

Upp till toppen
Annons: