Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 993 ggr
alcohol96
8/18/14, 9:17 AM

Playpen hage köpes!

Hejsan, beställde en playpen för tre veckor sedan men dem hörde nyss av sig att den inte skickats än o inte görs på ett tag (FerretDepot.com).. Ska flytta in i lägenheten den första nästa månad så behöver köpa en hage med matta (typ playpen gärna 11 paneler) innan jag flyttar dit så hon har någonstans att vara när jag iller säkrar lägenheten samt dem slipar och Lackerar vardagsrummets golv

Annons:
JossanH
8/18/14, 10:14 AM
#1

Går det inte att stänga in illern i ett rum så länge? Tex köket eller sovrummet om lägenheten nu är så stor vill säga?

Sajtvärd på Iller.ifokus

alcohol96
8/18/14, 10:44 AM
#2

Är en tvåa och dem har inte ens Skickat playpen'en ifrån USA ännu så känns inte lika bra..

illernettan
8/18/14, 4:53 PM
#3

Vad tror du om en sån canvashage? http://www.lsprodukter.se/canvashagar.html Kolla bara så att det är blixtlås i botten, finns risk för att kardborrebanden kan grävas upp av illrarna.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

FerretCrow
8/18/14, 8:25 PM
#4

#3 Helst hel botten då även dragkedja kraffsas upp lätt

illernettan
8/19/14, 7:49 AM
#5

#4 Aha, där ser du min lilla erfarenhet av canvashage…….😊

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

kredka
8/19/14, 8:55 AM
#6

Jag tror att det blir svårt att hitta marshall's hage med tillhörande matta just nu, men som nödlösning kan du tex beställa en sådan:

http://vildatassar.se/index.php?route=product/product&product_id=227&search=hage

Den har fast botten.

Välkommen till ferretplanet.se :)

Annons:
zickan
8/21/14, 11:42 AM
#7

Finns du närheten av västerås kan jag låna ut en playpen

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

alcohol96
8/25/14, 12:20 AM
#8

Det är tyvärr för långt, bor i Varberg i halland.
Ingen som har en till salu?

Dem i usa har avbrutit ordern utan säga till… hittar inget ställe som kan skicka den i hyffsad tid nämligen

zickan
8/25/14, 12:54 AM
#9

Ende jag vet som har är 24pets.fi

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Madde
8/25/14, 2:09 PM
#10

Jag har en valphage, matta (röd) och väska till salu. Går att skicka med bussgods, skickade en valphage och matta förra veckan då jag hade dubbla.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

alcohol96
8/25/14, 3:05 PM
#11

Hur många paneler är det? Pris och frakt?

Michaelaloretta
8/25/14, 5:07 PM
#12

Jag har en 11 panelers hage utan matta till salu, finns i Vasastan Stockholm och hämtas helst då jag inte har bil själv. Maila mig gärna vid intresse itsonlyrnr@gmail.com

alcohol96
8/25/14, 6:12 PM
#13

Bor tyvärr i varberg i Halland så är lite för långt, hoppas på att madde kan sälja sin :-)

Annons:
Madde
8/25/14, 8:56 PM
#14

Jag har en 8 panels och då har man ju allt med tanke på att det är matte och väska. 

Kan tillägga att jag har haft 5 illrar som mest i hagen när jag varit på utställning. Så den är absolut inte för liten för kortare tillfällen.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

alcohol96
8/25/14, 8:59 PM
#15

Kan bli 1-2 timmar ibland i början nu pga dem ska fixa lita i lägenheten nämligen men får helt enkelt beställa till 3 extra bitar annars :) Plus fixa så hon kan roa sig mycket där i!

hur mycket vill du ha för dem sakerna plus frakt?
Skickade ett medelande innan

FerretCrow
8/25/14, 9:33 PM
#16

#15 ska hon bara sitta så korta stunder så busa i massor med henne innan och kanske ta en promenad ute så sussar hon sött under dom 2 timmarna =)

Upp till toppen
Annons: