Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 834 ggr
Attityde
2014-07-26 16:32

Dumle behöver nytt hem.

En trevlig söt nyfiken iller hona behöver flytta. Hanterad och trevlig som sällskaps iller. Tyvärr har hon fått för sig att min yngsta dotter är lovligt byte, har försökt få ordning på detta i 6 månader, jag lyckas inte. Situationen blir härmed väldigt tråkig både för dotter och iller. Dumle föddes midsommarn 2013. Är kastrerad, van vid att vara lös och rumsren. Koppel har jag aldrig fått henne att acceptera men hon gillar att följa med i transportbur och åka bil. Hon har en stor bur som alltid står öppen där hon känner sig trygg samt har låda, mat, vatten och en hängmatta hon tycker om att sova i. Hon jagar inte fötter eller har andra olater mer än att hon attackerar min 5 åriga dotter. Tycker om att jaga bollar och samlar ihop sina leksaker och andra skatter på platser i hemmet hon finner som lämpliga! (Bakom gardinen tex) Hon brukar komma när man kallar på henne antagligen mest för hon är rädd att missa nåt kul. Äter torrfoder som naturligtvis följer med samt går på kattsand. Situationen är ohållbar, hon kan inte vara lös som hon brukat innan och dottern är rädd. Samtliga tillbehör kan följa med mot betalning, helst ser jag att hon kan få bo hos nån iller kompis då hon älskar att brottas och leka tafatt. Buren kostade 2500:- ny följer med för 1500:- transportväska 100:-. Dumle 500:- Lilla damen finns i Blekinge. Elsa.widerstrand@hotmail.com

Annons:
Grodan
2014-07-30 20:17
#1

Vad är det för bur?

Har du foto på henne?

Varifrån kommer hon?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Buddhaski]
2014-08-28 20:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej! Har du hittat ett nytt hem än? Annars så behöver vår lilla Buddha en vän . Vi räddade honom från att bli utsläppt i skogen av hans förra ägare som blivit trött på honom… Illrarna kommer ha ett permanent hem hos oss! Ingen vidare omplacering!

Upp till toppen
Annons: