Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 387 ggr
sotlynx
2014-07-21 22:47

Omplacering - Dillion

Som säkert flera av er vet har jag tagit hand pm en iller som hittades ute svårt medgången i vintras. Tyvärr fungerade det sämre och sämre mellan honom och mina andra tre illrar. Dillion kommer bättre överens med katter, punkt slut. Dillion fick flytta till en tjej med tidigare illervana i närheten. Tyvärr står nu hennes sambo inte ut med iller längre, så jag får hem Dillion igen. Det jag absolut inte ville utsätta honom för efter hans svåra tid ute har redan hänt, dillion har blivit en jojoiller. Jag är superbesviken! Finns det någon där ute som kan ta sig an en underbart go kastread illerpojk som är ett par år gammal, någon som VET att illrar är superjobbiga, krafsar, busar, och tuggar kl 4 på morgonen, VET att dom missar lådan på jävelskap ibland, VET att illrar kan vara ett rent helvete, och ÄNDÅ vill dela sin tid med en Dillion? I så fall kan någon gärna få höra av sig. Jag söker efter ett LIVSLÅNGT hem till Dillion, inte efter någon som träffat illrar eller passat iller och tror sig veta att det kan gå. Jag behöver garantier, Dillion ska INTE flytta fler gånger. Dillion finns i Skåne. Hjälp. :'(

Annons:
sotlynx
2014-07-21 22:49
Upp till toppen
Annons: