Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum

Playpen hage KÖPES

2014-07-17 21:24 #0 av: eerikabergstrm

Hejsan Hoppsan!
Som rubriken lyder söker vi en hage, marshall playpen?
sån som dom flesta har på utställningar med flera paneler ifall någon inte vet vad dom heter!
så vi undrar om någon vänlig själ har en till salu? ny eller begagnad spelar ingen större roll bara den inte är i allt för risigt skick såklart! vore toppen om överdrag/golv också följer med! :D

mvh Erika, Pierre, Sally & Daisy 

Anmäl
2014-07-18 16:52 #1 av: Madde

#0: Jag har skickat ett pm till dig!

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Anmäl
2014-07-19 08:19 #2 av: eerikabergstrm

#1 har svarat på ditt PM! :-)

Anmäl
2016-07-03 23:40 #3 av: erejser96

blir de någotöver är jag med intresserad :)

Anmäl
2016-07-04 10:51 #4 av: Madde

#3: Den här tråden är gammal. Jag har sålt min valphage.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.