Annons:
Etikettberättelser
Läst 1064 ggr
ratuoi
6/21/14, 11:08 PM

Hur visar era illrar kärlek?

Hur gör de för att visa er kärlek? :)

Medarbetare på Social fobi iFokus

Annons:
Bogey
7/7/14, 10:35 PM
#1

Illrar visar som regel omsorg  genom att putsa varandra och de gör även det med sina hussar och mattar.

Grodan
7/12/14, 5:30 PM
#2

Hm… rätt svårt att svara på… De svansar efter mig. Duttar på mig med sina nosar. Vill gosa med mig. Söker upp mig för att bara glo på mig… Och annat som jag inte tänker på. Jag tycker mer det är en känsla. Jag känner att de tycker om mig. De känner att jag tycker om dem.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

animalheart
7/12/14, 7:31 PM
#3

Mina brukade vilja vara nära. Ställa sig på bakbenen och sätta tassarna mot mitt ben och vilja bli upplyfta för att ligga över axeln och gosa in sig mot nacken eller i håret. Massa illerpussar och massa gos i allmänhet och som tidigare nämnt: de putsar gärna dem de tycker om. Sen kan man ju få en liten stinkande illerfis som tack när man gosar med dem. Massa andra smågrejer med som att de kommer och hälsar när man kommer hem och ska gosa och pussas och att de inte vill att du ska lämna hemmet utan dem. Att de ställer sig vid sängkanten och krafsar på sängkarmen mitt i natten och visar att de vill bli upplyfta för att sova ihop med dig och sen ligger o snarkar dig i örat hela natten ;)

Upp till toppen
Annons: