Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 10133 ggr
EmelieNorling
1/9/14, 10:53 PM

Söker nytt hem akut!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har med stor sorg bestämt mig för att ge mina illrar Charlie och Itchy ett nytt hem. Jag har tidigare varit pälsallergiker och det börjar sakta men säkert att komma tillbaka.😕

Jag är verkligen jätte ledsen men jag ser ingen annan utväg och hoppas bara på att de ska få ett nytt fint hem där de blir väl omhändetagna!

Charlie är en buse på snart 2 år. Kastrerad och vaccinerad två gånger. Han gillar att busa med andra illrar och älskar pipleksaker och gummibollar. En sak han är bra på är att gå på lådan och att hitta på hyss. Men är den finaste iller man kan ha. Han bits aldrig och pussas gärna när man bär på honom.

Itchy är en ganska tjock iller för tillfället men är bara 10 månader gammal, så snart ett år. Han är lite lugnare och gillar inte leksaker lika mycket som Charlie. Men han älskar att krypa in i rör och älskar saker som prasslar. Ägg är hans favorit. Även Itchy är kastrerad och vaccinerad en gång.  

Med illrarna tillkommer pipleksaker, bollar, ett katt-träd, filtar och bäddar om så önskas. Även illerfoder och en bur medkommer.

Jag vill helst att illrarna ska komma till en person som är van vid att ha iller eller har haft iller innan. Och till någon som har tid med dem och ger dem mycket kärlek varje dag. Vill heller inte att de ska vara i någon bur! De ska få vara fria vilket de är vana vid.

Det är viktigt för mig att de får ett bra hem. Men vill heller inte ge bort dem då jag ändå vill att det är någon seriös som får dem. Så jag tar 2000kr för dem. 

Vi håller till i Falkenberg, så om någon är intresserad får ni jätte gärna höra av er och fråga mer eller komma hit och titta på dem. 

Ring gärna: 0735027366

/Emelie

Annons:
EmelieNorling
1/9/14, 10:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Charlie <3

EmelieNorling
1/9/14, 10:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Itchy <3

EmelieNorling
1/9/14, 10:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

<3

Grodan
1/9/14, 11:08 PM
#4

Vilka fina grabbar ❤️

Varifrån kommer de? (bara nyfiken)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

EmelieNorling
1/9/14, 11:33 PM
#5

Itchy kommer ifrån en uppfödare i Stockholm och Charlie vet jag inte riktigt då jag fick honom som omplacerings-iller. Men från Malmö någonstans.

[Lilja3]
1/9/14, 11:50 PM
#6

Hoppas du hittar ett toppenhem för de, jag smälte i alla fall. Har dock inte tiden än att ta hand om de😕

Annons:
MyLii
1/10/14, 10:54 AM
#7

Hoppas dessa två får ett underbart nytt hem. Önskar att hemmet vore mitt… men tyvärr så har jag redan 2 stycken som inte riktigt kommer överens så 2 till hade nog inte funkat. :/ Men såååå söta de var! <3 Man blir käär!

FINE
1/10/14, 6:52 PM
#8

Jätte fina! Har också två stycken killar i ålder 6 månader och 3 år!
Men jag är osäker på om min man och barn verkligen skulle godkänna att jag tar hem två till. MEN ååååå! Skulle vara så sugen!

VeronicaKahlbäck
1/15/14, 12:16 PM
#9

Hur går det för er och hur akut är det? Supersöta är dom.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

FannyHJungevik
5/3/14, 3:14 PM
#10

Måste bara fråga, har dom flyttat än? Verkligen jätte fina, väldigt synd att jag inte kan ha några själv

Alicereyes
5/4/14, 3:16 PM
#11

Har dem hittat nått hem än?? Är jätte intresserad ! Vart finns ni?

Alicereyes
5/4/14, 3:18 PM
#12

Woops missade att de stod där, finns de nån chans att transportera ner till Skåne kanske ?

Sude.K
5/29/15, 9:43 PM
#13

Finns  dom  kvar? skulle gärna köpt itchy. hur mycket är priset på dom?

Annons:
JossanH
5/29/15, 10:03 PM
#14

#13 annonsen är ett år gammal.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: